Saturday, March 19, 2011

Berjaya akhirnya......




Akhirnya aku berjaya menyelesaikan lagu ciptaanku yang tersangkut kat chorus semalam. Alhamdulillah...
Dah masuk pertandingan nanti, baru aku display lagu tu kat blog ok.. Bukan apa hak cipta terpelihara sebelum diterbitkan...

Maaf...maaf..

Hehe baru lega hatiku. Tu baru lagu wajib, lagu sunat belum. Takpa lagu sunat ni mudah sikit sebab ikut citarasa sendiri yang penting tak lari dari landasan.

4 comments:

dean said...

pergh..tulisan..cakar ayam

Al-Wardah said...

ok apa..baru idea dtg, kalo ctk2 x dtg hehe

ariana's said...

Saya pun minat sgt ngan lagu2 nasyid..selalu di tugaskan melatih anak murid saya..maybe we can share something..:)

Al-Wardah said...

iye ke..Insyaallah, boleh aje tapi saya ni tak pandai sgt..