Ariana's story 1st GA



Assalamualaikum semua...hari ni aku ada masa sikit, jadi aku ingin menghargai rakan blog aku ni, akak Ariana dgn menyertai contest yang dianjurkannya.
Aku nak story sikit pasal dia ni. Pada aku dia ni seorang yang baik, mudah mesra walaupun kami hanya bersua di blog sahaja. Dia suka komen apa2 aje entry yang aku post. Aku cukup menghargai. Walaupun aku ni boleh dikatakan jaranglah juga komen post akak, tapi dia masih sudi mengomen post yang aku buat. Ok la tu, memang akak betul2 ikhlas dgn aku... dan aku rasa bukan dengan aku sahaja tetapi mungkin dengan semua rakan blognya juga. Sebenarnya aku ni bukan taknak komen tapi kerana tak selalu buka blog sekarang, kalau buka pun sempat baca kejap je..khas buat akak, terima kasih kerana sudi jadi rakan blogku dan seterusnya dapat mengeratkan silaturrahim serta dapat bertukar2 pandangan di dalam hal2 yang boleh memberi manafaat untuk semua.


Tarikh penyertaan : 9hb April hingga 9hb Mei
(satu bulan)
Sesiapa yang berminat bolehlah menyertai contest ni..masih banyak masa lagi..jom join ramai2

Bagi sesiapa yang berminat bolehlah lihat syarat2nya dan hadiah2nya yang cukup menarik, silalah klik di sini Ariana's story.
Selamat menyertai!!! Good Luck!!!
Ok sekarang ni aku nak tag kat dak yg spotting ni, dean

3 Comments

Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

  1. Terimakasih banyak ye Wardah..Good Luck! Akak memang suka berkawan sebenarnya..terutama yang sudi berkongsi info dan ilmu yg bermanafaat..:)

    ReplyDelete
  2. gud luck dean n al-wardah!!!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post