Monday, May 2, 2011

Celoteh saje2..


Kenapa ada kek ni? Birthday aku ke? Ish...tak adalah, birthday dah lepas tak beli kekpun.. takkan kalau ada kek mesti birthday sapa2 kan... Saje je beli ni, teringin nak makan, tak ada sebab apa2 pun.

Nama kek ni, "Hazelnut Chocolate Moese".. Rasanya ok gak...kalau nak tahu cubalah sendiri... Hee...nak suruh buat memang tak pandai la...tapi kalau belajo, boleh aje. Masalahnya tak minat buat, minat makan jek. Aku lebih suka buat kuih2 tradisional daripada yang moden ni. Yang ni sesekali boleh la makan. Kalau selalu tak tahulah jadi apa.

Jemput semua pengunjung Al-Wardah acu cuba try test makan kek ni...yummy2...










Jangan lupa kalau teringin gi cari kat kedai kek berhampiran anda...Senyum sokmo :-)

3 comments:

dean said...

ingt cedap

Al-Wardah said...

dah test ke? :)

♥ Atiqah ♥ said...

arghhhh..nyum nyum nyum..sdapnyaaaa...