hati berbunga...

selamat pagi semua!
semoga ceria sentiasa...

hati berbunga...cerialah ni...hehe

sebenarnya malam tadi aku betul2 frust sebab senarai follower aku hilang, ingat aku nak lelong je kat entry pagi ni..."sesiapa yang follow Al-Wardah, sila follow balik"..
malam tadi tidur jam 5 pagi, sebab mengodak sana sini utk dapatkan balik list follower aku,
adalah aku terjah satu blog...lupa lak nama blog tu, macam dari Indonesia je...(terima kasih banyak2 kerana beri jalan buat aku menyelesaikan masalah ini). Inysaallah nanti aku cuba cari balik blog tu. sebab sekarang aku tak boleh lama2 nak masak masakan special hari ni...hehe
sebenarnya aku saja test je, tak confidentpun...tapi blogger tu cakap tunggu je sehingga list tu keluar balik. aku tak confident sebab blogger tu buat aku rasa tak confident dengan tutorial dia hik3...

Alhamdulillah...aku saja je buka blog aku ni, tanpa megharappun...sekali aku tengok senarai follower aku muncul balik...berbunga balik hati aku...ceria sungguh...hmmmm tambah2 pagi ni dah ada orang yang menceriakan kembali hari aku yang penuh kesyahduan sebelum ni...terima kasih...!!!!


sayang semua follower Al-Wardah....kalau tak masakan sedih bila list rakan2 semua tiba2 hilang..
hilang tu, kononnya nak tukar template baru...lain nak buat lain lak jadinya hehe...
tu la belum expert lagi...nak buat tak nak belajar, pakai redah je, ni lah akibatnya huhuh..

ok...cukup setakat ini dulu..ti tak sempat lak aku masak. daaa


2 Comments

Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

Previous Post Next Post