Syukur kepadaMu, Ya Allah...

Alhamdulillah....

Aku bersyukur kepadaMu Ya Allah kerana masih memberi aku kekuatan untuk aku bangkit lagi pada pagi ini. Semalaman aku tidak boleh bangun dan berdiri kerana semua angin yang ada di dalam badan aku lari ke bahagian perut. Oh! Sakitnya tidak terkata...ingin sahaja aku melalak dan menjerit kerana tidak dapat menahan kesakitan tapi...apa guna. Biarlah kesakitan itu menjadi kifarah buat dosa2 yang mungkin aku lakukan sama ada sedar atau tidak.

Semoga ujian demi ujian yang aku hadapi akan meningkatkan lagi ketaqwaanku terhadapNya. Berikanlah aku kesabaran dan ketabahan untuk menghadapi dan melaluinya dengan tenang. Amin Ya Rabbal Alamin....





2 Comments

Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

Previous Post Next Post