nsb baik???

pg semlm slps hntr pakar gi sekolah, sggh beli kuih...nk buat als perut sbb hari ni dari kul 7.30 hgga kul 10 pg ada kls...dah lah x sht...sbbnya wktu akhir kne bw k dpn (wktu perhimpunan).
hari ni ada majlis watikah perlantikan pengawas 2011 dlm kul 12.30.
kls sedia ada dah la 3 wktu direct.pas beli kuih nk pegilah ke kereta...tahu2 kereta kancil tgh mengundur...nsb baik smpt elak..kalau x, x psl2 msuk wad accdnt.
tup2...smpi sekolah dgr lak cg zaidi accdnt..sib baik x teruk...tu pun dgrnya luka gak kat kpala.
tp x kena tahan wad pun...doktor bg balik.Alhamdulillah...
hmm...biasanya aku dan dia selalu lumba nk pegi sekolah..hehe sbb selalu lwt..mula lah drive cam msuk formula 1...tp aku tgk gak keadaan, x da la speed membuta tuli.kalau line clear speed je la.
x sgka lak dia selalu kutuk2 aku bw kereta laju, dia lak yg kena..tp dia lju gak bw kereta.
walau apapun..itu sbgi ujian dan pengajaran buat dia dan juga aku spya lbh brhati2...
biar lambt asal slmt??? (hmmm blh ke aku) biar cpt asl slmt hehe...
sbnrnya prlhn @ laju kdg2 sama je...sbb kalau nk kna x smestinya org tu pndu laju @ prlahan, ya kan?

ok...cerita hari ni lak..huhu
pg td ms nk hantr pakar...da seseorg menyapa aku...
sekali aku tgk cam knl..rupanya stlh aku jwb dia tegur, br aku perasan rupa2nya slh org.
pastu dia mengiring aku melintas jln utk hntr pakar..siap dia buka lg pntu gate tadika PASTI.
hehe...pastu br aku trfkir...org ni, btul ke x?Allah saja yg tahu camna hati aku masa tu..brdebar2.silp2 org gila huhu
terus aku cpt2 bredar...melints jln blk ke kereta dgn secpt mgkin...nsib baik x da kenderaan...cpt2 je aku melintas dan berlalu dari situ...fuh!!! memg trprnjt dan mendebarkan ...

apalah nasibku...nasib baik???
Alhamdulillah, x jd apa2...




Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

Previous Post Next Post