rehat seketika atau selamanya?

Assalamualaikum...
dah lama aku tak corat coretkan? tapi ada ke yg rindu corat coretku?
hehehe... gurau je siapa lak nk rindu..

aku tak dpt nk coret panjang2 pagi ni...
walaupun banyak perkara yang nak aku kongsi di sini tapi aku belum mampu lagi berbuat demikian.
aku just nak ucapkan terima kasih banyak2 kpd rakan2 blog yg tidak jemu2 melwt al-wardah walaupun dah lama aku tak post kat sini...aku menghargai sangat2 kunjungan kalian...ingat tu...hihi

aku juga nak beritahu yang aku akan berehat seketika...tak tahulah sampai bila...
mungkin sehingga semangatku kembali...
aku rajin menulis blogpun krn 'my spirit'...

kalau sudi doakan juga aku dapat kembali sihat seperti biasa...
daa....salam ukhuwwah buat semua..



5 Comments

Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

  1. Salam Wardah..lamanya tak dengar berita..jgnlah stop dulu..teruskan perjuangan..banyak faedah yg boleh dpt dlm dunia blogging ni kalau kita mau..
    boleh kongsikan mcm2 perkara..tazkirah dan sebagainya..:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. lama x nampak....hehe...kakak wardah ada facebook?

    ReplyDelete
  4. Ariana ~ Wslm..akak, terima kasih atas sokongan.

    Dean ~ Terima kasih

    Anden ~ hehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post