Kalam Awal Penyelaras PROSTAR SMKPB

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera buat semua...


Sejak tahun 2012, saya telah dilantik menjadi Penyelaras PROSTAR sekolah di bawah Unit HEM. Saya telah pun dihantar untuk menjalani kursus sebagai Penyelaras. Semasa kursus tersebut saya telah didedahkan dengan bermacam-macam modul untuk dilaksanakan. Semuanya itu membuat saya jatuh hati terhadap PROSTAR kerana ianya cukup sesuai dengan jiwa saya yang suka kerja-kerja amal ini. 
   Namun kerana kekangan masa yang mana saya cukup sibuk dengan pelbagai tugasan di sekolah pada tahun lepas maka saya tidak mampu melaksanakan amanah yang diberi lagi. Hanya Allah sahaja yang mengetahui betapa saya merasa bersalah dan malu kepada HEM kerana masih belum menggerakkan organisasi ini.
    Apapun InsyaAllah dengan jadual yang tersusun walaupun masih dibebani dengan pelbagai tanggungjawab yang besar-besar saya akan cuba sedaya upaya saya untuk melaksana dan menggerakkan Unit dan Kelab PROSTAR pada tahun ini dengan jayanya.
    Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan saya dan PROSTAR :). 


Kursus Pertamaku

Sedang diberi taklimat kot...hehehe lupa sudah

Kumpulan saya sedang membuat presentation sambil
mempamerkan wajah yang sedang risau
hehehe....cam tak menjadikan..

Kempen untuk kesihatan fizikal

Begitulah warna-warni Kursus Prostar pertamaku... :)

Salam dari Penyelaras Prostar SMKPB




1 Comments

Terima Kasih Daun Keladi...
Kerana Sudi Bertandang Ke sini...

Zhai Jian! :D

Previous Post Next Post